piątek, 2 listopada 2012

Rozdział 3

Z perspektywy Rosie
-Harry chyba Ci uwierzył-powiedziałam w samochodzie do Zayn'a
-Naiwniak!-zaczęliśmy się śmiać.
Do klubu jechaliśmy jakieś 15 minut.
Wreszcie stanęliśmy.  Klub okazał się być bardzo duży i nowocześnie urządzony.
Tego wieczoru ubrana byłam w czarna prześwitującą koszule, czarna spódnice w groszki, czarna torbę i bordowe koturny.
Nie mogłam się doczekać, aż zobaczę jak jest w środku  aż spróbuje drinków!
Wnętrze klubu również okazało się być niesamowite.
Choć było pełno opitych, naćpanych małolatów to i tak nie odrazalo mnie to.
-I jak ci się podoba, może być?-zapytal Zayn
-Żartujesz?! Tu jest świetnie  Dzięki  ze mnie wyrwałeś z domu.-odpowiedziałam chłopakowi i przytuliłam go.
Po godzinie tańczenia i zabawy, zachciało mi się pic, wiec podeszłam do baru.
-Poproszę Mohito dwa razy.-zamówiłam i dla siebie, i dla Zayn'a.
Podziękowałam i zapłaciłam barmanowi.
Podeszłam do czarnej, skórzanej kanapy, na której siedział mój przyjaciel i podałam mu drinka.
Orzeźwiające mohito, to jest coś!
Po wypiciu drinka, bawiliśmy sie jeszcze dwie godziny, ale przyszła pora się zbierać.
-To jak, jedziemy już?-zaproponował Zayn.
-Taak, ale....jestem trochę pijana, Harry będzie krzczal, będę musiała się mu tłumaczyć...-odpowiedziałam
Brunet powiedział, ze mogę przencowac u niego, zgodziłam sie.W sumie nie byłam aż tak pijana, ale Hazza na pewno by coś wyczul...
Po chwili wyszliśmy na zewnątrz  zapaliliśmy papierosa  oczywiście  nikt oprócz Zayn'a nie wie, ze pale i lepiej, aby tak pozostało. Wreszcie wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy w stronę domu mojego przyjaciela.
Po jakimś czasie byliśmy już pod domem Malika, przez drogę usnęłam ze zmęczenia.
Zayn najwidoczniej nie chciał mnie budzić  wiec wziął mnie na ręce i zaniósł do domu, wiem to, ponieważ kiedy brunet brał mnie na ręce  przebudziłam sie, otworzyłam na chwile oczy, ale podobało mi się to, wiec udawałam  ze śpię, aż do czasu, kiedy weszliśmy do środka.

-Rose...-powiedział chłopak
-Tak....?-zapytałam otworzywszy oczy, uroczo spoglądając na przyjaciela.
-Będziesz spala na gorze, w moim pokoju, zgoda?-zapytał
Zgodziłam się, Zayn zaprowadził mnie do pokoju i poszedł na dol.
Zdjęłam swoje ciuchy, byłam w bieliźnie.
Zaczęłam ścielić łóżko, kiedy ktoś złapał mnie d tylu za biodra.
To był Malik.
-Zaayn, przestań.-zaczęłam się śmiać
-No co, zabronione?-zapytał z uśmiechem chłopak
Nagle opadliśmy na łóżko, leżeliśmy i gadaliśmy  Bylo bardzo przyjemnie, lubię tak gadać  a szczególnie z nim, mamy wspólne tematy.W pewnym momencie usnęliśmy.
****
Obudziłam się rano, obok mnie leżał Zayn. Sięgnęłam po mój telefon, zobaczyć, która jest godzina.
Okazało się, ze była już 9:15, mimo to nie chciało mi się wstawać. Dobrze, ze nie poszłam do szkoły  w piątki zwykle myślę już o weekendzie.

Usnęłam od nowa. Spalam jakieś pól godziny. Kiedy się obudziłam Zayn'a nie było kolo mnie. Wstałam  zeszłam na dol do kuchni. Malik robił śniadanie, podeszłam do niego i pocałowałam go w policzek.
-Wyspałaś się?-zapytał i uśmiechnął się do mnie.
-Tak i to bardzo-odpowiedziałam.
Zjedliśmy śniadanie, Zayn zaproponował, ze odwiezie mnie do domu, zgodziłam się.
____________________________________________________

No, moi drodzy, to rozdział 3, nie wiem, czy wam się spodoba, ale to spontan :)
Niebawem pojawi się 4 rozdział, tym razem z perspektywy Isy.

xx, Rose


6 komentarzy:

  1. Świetny ;3 Mam nadzieję, że skomentujesz u mnie na www.whatmakes-youbeautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D
    Tak jak już pisałam na tłiterze zapowiada się całkiem ciekawie xD
    Nie mogę się doczekać następnego <3
    Mam nadzieję że wpadniesz do mnie, przeczytasz i skomentujesz :D
    @carrotsmonster

    OdpowiedzUsuń
  4. "-Jesteś na mnie zła?
    Nic nie odpowiedziałam, tylko z łóżka zabrałam króliki, które schowałam do klatki. Powróciłam na swoje miejsce i spojrzałam na ręce Nialla, w których trzymał miskę z żelkami.
    -Przyniosłem żelki- dodał, przekonując mnie do tego bym nie była już zła [...]" jeśli chcesz dowiedzieć się dlaczego Jenny jest zła na Nicka to wejdź na bloga http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ gdzie właśnie pojawił się nowy rozdział. Przepraszam za spam i miłej niedzieli życzę ♥

    OdpowiedzUsuń