poniedziałek, 22 października 2012

Rozdział 1

Z perspektywy Rosie

-Rosie! Zaczekaj!-krzyknęła Isabella, która najwyraźniej zaspała.
-Isa! Hej, co tak późno? Wsiadaj, musimy już jechać.
Blondynka wsiadła do czarnego porsche i ruszyłyśmy do szkoły  która znajdowała się jakieś 3 kilometry od mojego domu.
W samochodzie Isabella jeszcze powtarzała coś na sprawdzian, z reszta tak jak zwykle.
Urocza blondynka była ubrana bardzo elegancko, a to dlatego, ze ma dziś jakiś apel i musi wygłosić przemowę.
Miała białą bluzkę wciągniętą w czarna spódnicę  na szyi zawiązany luźno biało-niebieski krawat, czarne rajstopy i zwykle czarne baletki.
Prowadząc samochód ukradkiem spoglądałam na przyjaciółkę.
-To na sprawdzian z matmy się tak uczysz?-zapytałam
Is podniosła lekko głowę zza książki i kiwnęła głową na "tak"
-A co robiłaś wczoraj?-rzekłam do swojej przyjaciółki lekko z niej drwiąc.
Dziewczyna nie odezwała się, gdyż pewnie nie chciała tracić czasu na głupie wyjaśnianie.
Cisza trwała aż do przyjazdu pod szkole.


------------------------------------------------------------------
*w szkole*
Weszłyśmy do szkoły a przy wejściu stal Harry razem z Niall'em i Zayn'em.
Isa zawsze się czerwieni na widok Harrego, to widać, ze coś do niego czuje.
Przywitałyśmy się z nimi.
Chwile rozmawialiśmy, ale nagle zabrzmiał dźwięk dzwonka, wszyscy ruszyli do klas.
Ja szlam z Zayn'em na Angielski, a reszta poszła na sztukę i matematykę.
-Dzisiaj wieczorem jest impreza w tym nowym klubie, wybierasz się może?-zapytał Zayn, który słodko uśmiechnął się mnie
-Sama nie wiem...jutro jest szkoła, Harry będzie kazał mi się uczyć.
-Pomogę Ci się wyrwać-powiedział przystojny brunet
-Ale jak, co mu powiesz?-zapytałam
-Nie martw się, coś się wymyśli!-rzekł Zayn wchodząc do klasy razem ze mną
Bylam ubrana w białą koszulkę z czarnym nadrukiem i czarna kokardka na szyi, czarne spodenki, stylowe buty, a na ręce miałam czarne i złote bransolety.
Po lekcjach wróciłyśmy do domów.
Ja czekałam na Zayn'a, który miał zabrać mnie na imprezę.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz